2 februarie 2013

Ciorapei draguti pentru: gagici, mamici si pitici



 De curand am descoperit un site E-ciorapi.ro cu produse menite sa imbrace picioarele frumoase ale doamnelor si domnisoarelor. In opinia mea partea cea mai atragatoare la o femeie sunt picioarele ce pot fi puse in valoare cu un dres sau un colant frumos si de calitate. In toata aceasta ecuatie intervin aceste produse de calitate pe care eu vi le voi prezenta mai jos.

E-ciorapi.ro va pune la dispozitie o gama variata de ciorapei pe urmatoarele categorii:
* Ciorapi: lycra, microfibra, strech, elastan, plasa, modelator/medicinal, gravida, bumbac.
* Ciorapi 3/4: cu banda aveziva, pentru portjartier.
* Sosete dress sub genunchi: lycra simple, lycra cu model, microfibra simpla, microfibra cu model, elastan1, strech1, plasa1, bumbac1.
* Sosete: dama, barbati.
* Colanti: colanti bumbac 2, microfibra2, thermo.
* Jambiere: femei.
* Ciorapi 2/3: model, fara model.
* Pentru copii: dresuri copii, colanti copii.


Ciorapi lycra Rajstopy Gatta Paola nr 34 40 den

Ciorapi microfibra Fiore Palmira G5392 60 den

 Ciorapi plasa Mona Rete

 

Ciorapi modelatori Fiore | Press-up M5002 40 den

 

Ciorapi gravide Veneziana Mamma Donna 20 den

 

Ciorapi 3/4 Marilyn Coco Jenifer

Ciorapi 3/4 Mona Delice 15 den

 

Ciorapi 2/3 Gatta Parigina 300 den

 

Sosete Gabriella Puntina Socks 616

 

Sosete Marilyn 831 Angora Ballerina

 

Colanti Darex Matea

 

Colanti Omsa Likeable art.3340

 

Colanti Gabriella Kaya 169

 

Jambiere RiSocks Apollo art.23275


V-au placut modelele alese de mine? Sa nu credeti ca i-am uitat pe cei mici. Uitati ce modele am ales pentru ei.


Ciorapi Gatta| Raffaella 1

 

Ciorapi Aleksandra Susana 50 den

 

Ciorapi Wola Kids bawelniane - gladkie

 

Ciorapi Wola Babies bawelniane - gladkie

 

Ciorapi Aleksandra Asia 20 den


 



Sunt minunate produsele, nu-i asa? Nu uitati sa intrati pe site si sa-mi lasati cometariu despre produsul preferat.

 

Va pup

Alexandrina 




 

4 comentarii:

  1. superbi toti dar de copilasi tare faini is.ms.pop

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt frumosi, insa eu am experiente neplacute cu ciorapii de la gatta, nu ajung sa ii port mai mult de cateva ore .te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. port foarte rar colanti dar sunt frumoase toate modelele, apreciez blogul tau de aceea ti-am acordat un Liebster Award te astet la mine pe blog sa-l revendici :)
    http://elasdreams.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...