9 februarie 2013

Review Elf Lengthening & Defining Mascara


Am achizitionat de curand un rimel Elf. Nu am citit nici un review despre el, pur si simplu am riscat.Vroiam sa vad daca un rimel atat de ieftin poate sa-si faca bine treaba.

Am incercat multe produse de acest fel si nu pot sa spun ca mi s-au potrivit in totalitate toate.
Acest rimel Elf m-a surprins placut. Pe langa faptul ca e ieftin, am dat 8 lei pe el, este si potrivit pentru genele mele.Formula este cremoasa si semiuscata. Este exact ce trebuie pentru alungirea si definirea genelor mele.Veti vedea in imagini, despre ce vorbesc. Sunt mai mult decat graitoare.


 Swatch

 Voi l-ati incercat?

Alexandrina




3 comentarii:

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...