18 noiembrie 2012

Review produse Apidermaliv - "Complex Apicol Veceslav Harnaj"



In urma minunatelor noastre discutii, de pe pagina de facebook al blogul meu, am descoperit ca va place mierea foarte mult. Unii mi-ati spus ca va place mierea pe paine, altii mi-ati spus ca amestecati mierea cu fructe uscate, iar altii mi-ati spus ca o folositi in ingrijirea corporala. Suna atat de dulce si delicios. Yum yum.
Sa ne revenim pentru ca ne ploua in gura, nu?

V-am intrebat daca va place mierea in produse cosmetice si mi-ati spus un DA hotarat. M-am bucurat sa aud ca stiti ce proprietati are mierea asupra pielii. Ce ziceti daca am lua mierea si am combina-o cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea? Suna bine? DA.

Vreau sa va prezint un set de produse APIDERMALIV de la "Complex Apicol Veceslav Harnaj" de care eu m-am indragostit. Sunt convinsa ca multi dintre voi ati incercat aceste produse. Eu nu le-am descoperit de mult timp si m-am convins de la prima folosire a produselor. Sunt foarte incantata de ele si mai ales de faptul ca sunt naturale 100%.

Setul Apidermaliv este format din:
* Gel de dus Apidermaliv
* Crema de fata Apidermaliv
* Masca de fata Apidermaliv
* Crema pentru calcaie Apidermaliv
* Balsam de buze Apidermaliv



Gel de dus Apidermaliv



 Descriere:
Gelul de dus Apidermaliv rasfata delicat pielea datorita combinatiei de ulei de masline, unt de shea si laptisor de matca. Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea mentinand-o supla si elastica, im timp ce untul de shea repara pielea ranita si intensifica circulatia. Laptisorul de matca, untul de shea si uleiul de masline sunt un rasfat regal pentru pielea corpului.
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Olea Europaea oil, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Glycol Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cocamida Dea, Parfum, Royal Jelly, Propolis.
Gramaj: 250 ml
Pret: 12 lei
Conservanti: Nu contine
Parabeni: Nu contine
Coloranti: Nu contine

Parerea mea:
Gelul de dus are un miros delicios si face o spuma delicata. Curata in profunzime si lasa pielea catifelata. Nu mai este nevoie sa ma dau cu crema de corp , dupa ce fac dus, deoarece pielea imi ramane catifelata si hidratata. Produsul are un pret bun avand in vedere ca este natural. Recomand cu drag acest produs.



Crema de fata Apidermaliv


Descriere:
Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.
Ingrediente: Aqua, Olive oil, Beeswax, Lanolin, Cetyl alcohol, Shea butter,Sodium tetraborate, Cholesterol, Royal jelly, Perfume.
Gramaj: 50 ml

Pret: 9.99 lei
Conservanti: Nu contine
Parabeni: Nu contine
Coloranti: Nu contine

Parerea mea:
Aceasta crema de fata este o revelatie pentru mine. Am tenul mixt si sensibil.Am incercat multe creme penru ten si nici una nu mi-a satisfacut pe deplin nevoile tenului meu. Crema are un miros dulce si pe ten se simte extraordinar. Nu ramane uleioasa pe piele si hidrateaza in profunzime. O folosesc de doua ori pe zi si o incerc de mai bine de o saptamana si tenul meu este fericit, in sfarsit.O recomad cu drag pentru persoanele cu ten mixt sau normal.


Masca de fata Apidermaliv





Descriere:

Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.

Ingrediente: Olive oil, acacia honey , beeswax, shea butter, royal jelly, sea-buckthorn oil.

Gramaj: 50 ml

Pret: 12.50 lei
Conservanti: Nu contine
Parabeni: Nu contine
Coloranti: Nu contine

Parerea mea:
Desi inca nu am  tenul matur nu mai am elasticitatea pielii ca la 20 de ani.Consider ca am nevoie de mai mult pentru tenul meu.Din acest motiv, eu consider ca aceasta masca mi se potriveste de minune. Masca este de culoare portocalie, pare granulata la prima vedere. In contact cu pielea calda, produsul se transforma in ulei. Se intinde foarte bine pe piele si nu este nevoie sa pun foarte mult produs. Produsul are un gramaj destul de mic, dar avand in vedere ca se foloseste o data pe saptamana estimez ca imi va ajunge 2 luni (asta daca nu o foloseste si mama mea). Mi-as dori sa aiba un gramaj un pic mai mare, totusi.


Balsam de buze Apidermaliv




Descriere:
Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslne si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata, dar si placut aromata.
Ingrediente: Olive oil, honey, beeswax, citrus aurantium dulcis flower oil, royal jelly.

Gramaj: 10 ml
Pret: 6.88 lei
Conservanti: Nu contine
Parabeni: Nu contine
Coloranti: Nu contine

Parerea mea:
Toti stim ca vantul, frigul si soarele sunt dusmanii buzelor.Acestea se usuca, se crapa, ne ustura si ne dau o senzatie de disconfort.
Eu am buzele extrem de sensibile.Presupun ca multi dintre noi, atat famei cat si barbati, se confrunta cu aceasta problema a buzelor crapate sau uscate. Avem nevoie de protectie si hidratare pentru pielea sensibila si delicata a buzelor.Acest balsam este excelent.Hidrateaza optim, iar daca aveti buzele crapate si va ustura aceast produs cu siguranta vi le calma. Recomand cu drag acest balsam. Eu am aruncat 4 balsame de buze (care nu ma multumeau pe deplin) la cos si am lasat pe raft acest produs.Nu va va dezamagi.



Crema de calcaie Apidermaliv



Descriere:
Apidermaliv pentru calcaie cu ulei de masline unt de shea si propolis este o crema reparatoare pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de originie naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si propolis, cunoscute pentru proprietatile lor, sunt ingrediente ce inmoaie si catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor. Starea pielii calcaielor este imbunatatita in timp ce propolisul vindeca si cicatrizeaza pielea ranita a calcaielor.
Ingrediente: Olive oil, honey, beeswax, citrus aurantium dulcis flower oil, royal jelly.

Gramaj: 10 ml
Pret: 6.88 lei
Conservanti: Nu contine
Parabeni: Nu contine
Coloranti: Nu contine

Parerea mea:
Pielea picioarelor mele este uscata fara depunere de keratina. Foloseam un produs care apare la televizor in reclame, mai ales in anotimpul de iarna.Stiti foarte bine despre ce produs vorbesc.Nu pot sa zic ca acel produs nu e bun, dar nu este natural si are silicon, ceea ce nu-mi prea place. Crema de calcaie de la Apidermaliv este o crema emolienta care imi hidrateaza foarte bine pielea uscata a calcaielor. V-o recomand cu drag chiar si persoanelor care au depunere de keratina si care au calcaie crapate.Mama mea se confrunta cu problema calcaielor crapate (pana in carne) si foloseste aceasta crema care ii calmeaza si hidrateaza pielea. Recomand cu drag aceasta crema.

Va invit sa intrati pe site-ul firmei  "COMPLEX APICOL VECESLAV HARNAJ" unde veti descoperi o multime de produse naturale care cu siguranta va vor satisface nevoile pielii.

Va pup si imbratisez cu drag

Alexandrina

http://magazin.complex-apicol.ro/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...