8 iunie 2013

Seminar mezoterapie si lansare produse CNC

Buna fetelor,

Acum aproximativ doua saptamani am fost la Cluj la un seminar interesant. Firma Sentera a lansat o noua gama de produse profesionale pentru ingrijirea tenului si anume gama germana CNC. Veti gasi detalii despre aceste produse pe pagina lor web aici. La acest seminar a fost demonstrat procedeul mezoterapiei si electrostimularea faciala. Ne-am simtit minunat datorita echipei Sentera precum si a minunatei doamne din Germania reprezentanta firmei CNC.
Va las cu imaginile.

























Ati avut ocazia sa incercati aceste produse?

Pupici
Alexandrina

2 comentarii:

  1. nu am incercat produsele.Nici macar la vreo sedinta de electrostimulare faciala nu am fost vreodata.Cred ca ar fi cazul sa incerc in viitorul apropiat

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat :( sincer m-ar tenta...am tenul uscat-sensibil si greu gasesc produse sa-i priasca :(
    Multumim! :-*

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...