16 martie 2016

A fi sau a nu fi gospodina rujata, ruj Kat Von D

  Aceasta este intrebarea femeii moderne. Sa fiu, sa nu fiu o gospodina? De ce nu?! Suntem atat de complexe incat putem sa le facem pe toate. Putem sa fim femei de cariera si in acelasi timp gospodine. In ultima perioada aud tot mai multe femei ca se plang ca nu-si gasesc personal sa faca menajul in casa. E ok sa angajezi o persoana sa te ajute la curatenie, calcat sau cumparaturi atat timp cat iesi din casa la 8 dimineata si te intorci la 8 sau 9 seara sa zicem. Atunci chiar nu mai ai timp. Dar cand programul tau e flexibil si lucrezi 5, 6 sau 8 ore pe zi nu te mai poti plange ca e prea mult si ca nu ai timp sa faci menajul. De fapt ti-e lene si da recunosc uneori ne iasa pe urechi treaba de acasa, dar daca mamele noastre au reusit sa lucreze poate in 3 ture, au avut si copii si mai si faceau menajul, mancare, etc si noi putem. Avem aspiratoare performante, masini de spalat rufe performante cu uscatoare, masini de spalat vase,etc...wtf?! Noua ne e mult mai usor decat le-a fost mamelor noastre. LENEA e mare! Cu cat avem mai mult ajutor din partea tehnologie cu atat ne "mamaligim" mai mult. Am dreptate? 
   Intr-o ora jumatate poti sa pui la spalat o tura de haine, o ciorba la foc si sa mai dai si cu aspiratorul, asta daca ai un numar de metri patrati demni de o casa normala. Daca ai mai mult de 150 metri patrati atunci iti va lua mai mult timp sa faci curatenie, dar nu multe dintre noi avem asa ceva asa ca nu avem nici o scuza.
    In concluzie... rujul la purtator si la munca casnica, fetelor! Eu port noul meu ruj Kat Von D de la celebra tatuatoare pe care o urmaresc de ani de zile. Habar n-am cum ii zice nuantei, dar imi place la nebunie si ce sa vezi nici nu mi s-a luat de pe buze cand am degustat ciorba. Deci e rezistent la transfer, nu usuca buzele, se aplica foarte fain cu pensula care vine cu ambalajul. E nebunie acest ruj. Vi-l recomand.
 Swatch                                                                          Dupa spalari insistente





    Multumesc Ale pentru ruj :*

7 comentarii:

  1. sa fii, gospodina rujata ca te prinde bine :D. Si eu am ochit rujurile astea dar recunosc ca...nu m-am incumetat inca sa investesc in ele. Momentan detin Sleek Matte Me si Boys'n Berries. Vreau sa-mi intregesc paleta de nuante si dupaia....mai vad ce trec in wishlist :D Te pup Zuz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am primit si chiar e foarte bun.Nu ma asteptam sa fie asa rezistent. Pup

      Ștergere
  2. Ai dreptate Ale la faza cu mamele noastre, mă minunez câteodată când le văd pe unele că și la sărbători le fac mamele curățenie, mâncare și prăjituri.
    Și eu mă machiez aproape zilnic, machiajul face parte din viața mea de zi cu zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai chiar, mamele noastre cum puteau si m-au lucrau si in ture?! Putem sa fim si aranjate si gospodine. Am spus! :)

      Ștergere
    2. Îți spun eu cum, mama mea stătea noaptea să facă prăjiturile de sărbători, în viața de zi cu zi când ajungea de la servici făcea mâncarea pentru a doua zi, curățenie,copii, bărbat și toate cele.

      Ștergere
  3. Cu mare drag! :*
    Ma bucur ca-ti place! :*

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...