17 decembrie 2014

Protectie pentru mascara si fard de ochi E.l.f. Studio

 Maaama, de cand n-am mai scris pe blog. Ufff, ce dor mi-a fost! Multe s-au intamplat in ultimele luni, dar ce nu ne omoara ne face mai puternici si asta e tot ce conteaza. Nu conteaza destinatia cat drumul parcurs. Am ajuns sa scriu, in sfarsit, pe blog si sunt foarte fericita. Mi-am gasit inspiratia si sper "sa curga" articolele din mine. Am adunat mult.
 De vreun an va ziceam de o "unealta" minune pentru incepatori si nu numai. Este vorba despre "Protectie pentru mascara si fard de ochi e.l.f. Studio". Mi l-am achizitionat in urma cu un an si ceva si stiti ceva...e super. Nu te murdaresti de mascara, nu-ti distrugi fardul, nu ai nevoie de retusuri gen sters fard si refacut machiaj, n-ai nici un gand.
 Deci...cum functioneaza? Il pui sub genutete inferioare, sa nu-ti murdaresti cearcanele tocmai acoperite cu anticearcan, si pe pleapa superioara la baza genelor, sa nu-ti murdaresti minunatia de fard pe care cu greu ai reusit sa-l "blenduiesti"sa arate ca un machiaj profi, si dai cu mascara din abundenta...sau nu...depinde cum iti place.
Cam asa ceva...


 Ce zici? Ai folosi asa ceva? Costa cam 22 de lei, dar cum Elf-ul face des reduceri sigur il poti gasi la un pret bun. Partea aceea alba este din silicon si este prinsa de o bagheta neagra de care ti cand iti aplici mascara. Este simplu de folosit, este moale si nu deranjeaza in niciun fel pielea sensibila din jurul ochilor.

3 comentarii:

  1. Si eu m-am tot uitat la chestia asta... Nusuna rau dar Mie mai degraba mi-ar trebui shadow shields-uri mai ieftine :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de genul acesta de produs. L-as folosi pentru a acoperii zona de sub ochi, mi se pare util. Insa pe pleoapa superioara nu as avea nevoie de asa protectie.

    RăspundețiȘtergere
  3. As folosi un astfel de produs daca as avea si rabdare dar la cat de repede ma machiez eu... :) gasesc insa ca este foarte util

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...