19 septembrie 2017

Cum sa cureti rapid pensulele de pigmenti

    Acum vreo luna am fost la finuta mea, Alexandra, la salon si am vazut pe masa ei de machiaj o cutie argintie. Arata ca si cutiile cu crema de lustruit pantofii, de pe vremuri. Tot timpul gasesc la ea chestii interesante. 
   Aparent cu ajutorul cutiei isi curata pensulele de fard, pigmenti. Cred ca am facut niste ochi mari cand am auzit. Cand a deschis cutia am vazut in ea un soi de buretel negru in forma de fagure cumva. Buretelul e dintr-un plastic semitare in forma de fagure, asa il percep eu. 


Alexandra avea o pensula plina de fard si mi-a aratat cum din doua trei miscari de zig zag a curatat pensula. A ridicat buretelul din cutie si voila fardul ajunsese pe fundul recipientului. Super simplu si rapid. Normal ca asa nu se dezinfecteaza pensulele, dar asa le iei excesul de pigment si le poti dezinfecta mai usor. Am intrebat-o de unde si-a achizitionat-o. Nu-si amintea exact, dar mi-a zis ca pe net o gasesc sigur. 


   Au trecut vreo 3 saptamami de atunci si ma stresa faptul ca imi trebuia o groaza de timp pana sa imi curat pensulele la salon. Asa ca am inceput cautarea online a produsului minune. Cred ca am scris la cautare ceva de genul "cutie cu buretel de curatat pensule", "buretel de curatat pensule" si am gasit minunea intr-un final pe un site cu produse destinat saloanelor. 


  Am facut comanda si bum azi am primit coletul. N-am apucat sa utilizez produsul pentru ca nu am nici o pensula murdara de fard, dar i-am facut o mini sedinta foto ca sa vedeti despre ce vorbesc. 
  Cunoasteti produsul? Ce parere aveti despre el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...