11 ianuarie 2013

Review odorizant de camera Foren Air Flores de verano





Vreau sa va prezint un produs de la TRIODELUXE pe care l-am descoperit de ceva vreme. Este vorba despre odorizantul Foren Air Flores de verano.

Noile parfumuri ambientale Foren Air transmit o aroma distincta si personala in fiecare anotimp creand un ambient proaspat si primitor. Creeaza ambianta, parfumeaza si elimina mirosurile neplacute. Creeaza un ambient placut si de durata.



Am o problema cu odorizantele de camera. Mi-e teama sa folosesc odorizante ce trebuie cuplate la priza, iar cele cu sensor ma dispera. Dar cea mai mare problema a mea este mirosul odorizantelor de camera. Am incercat multe marci de odorizante, iar pentru bila (fierea) mea sunt prea puternice. Poate sunt printre voi care au aceeasi problema. Pur si simplu mi-e greata de parfumul odorizantelor .

Am fost foarte curioasa sa incerc acest odorizant sa vad daca voi suporta mirosul. Am vrut sa-l incerc un timp inainte sa ma pronunt.



Ce imi place la acest odorizant?

  • Are un parfum floral discret si fresh
  • Are gramaj mare 400 ml
  • Are pulverizator
  • Are pret convenabil 16 lei



Odorizantul improspateaza camera, iar aerul ramane respirabil. Este nevoie de doar 2 pulverizari la o camera de 4 pe 4 m. V-a recomand sa nu pulverizati odorizantul pe draperii sau perdele deoarece le pateaza.

Cu siguranta veti fi multumite de acest odorizant daca il veti achizitiona.



Va pup

Alexandrina

4 comentarii:

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...