9 aprilie 2013

Review lentile de contact "Blends Aqua"


Intotdeauna mi-am dorit sa vad cum as arata cu ochi albastri. Ambele bunici aveau ochii albastri, un unchi de-al meu avea ochii albastri, fratele are ochii albastri si as putea continua. Eu am ochii verzi-caprui. Sunt multumita de nuanta naturala a ochilor, dar intotdeauna m-am intrebat cum as arata daca as avea ochii albastrii. Cum altfel sa experimentez decat cu lentile de contact colorate. Am cautat multe site-uri cu lentile si m-am oprit asupra unui site care m-a convins pe loc cand am citit ca produsele lor sunt avizate de catre Ministerul Sanatatii. E foarte important sa folosim lentile de la persoane autorizate, deoarece sanatatea ochilor nostri este foarte importanta.

De ce sa cumparati de pe lentile-contact.net ?

1. Au aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii
2. Au toate produsele pe stoc.
3. Livreaza comenzile in cel mai scurt timp. Majoritatea comenzilor se livreaza in aceeasi zi.
4. Au cele mai bune preturi. Importa direct de la producator
5. Vedeti ce cumparati. Au pentru Dumneavoastra multe fotografii reale ca sa vedeti cum arata in mod real lentilele lor pe ochi
6. Au cele mai frumoase lentile de contact colorate.
7. Va ofera cele mai complexe informatii referitoare la utilizarea lentilelor de contact
8.  Rezolva promt orice nemultumire sau reclamatie.
9.  Ofera doar produse de calitate. Toate produsele lor au  CE.
10. Clientii lor sunt multumiti de produsele si serviciile lor si-i  recomanda.Dovada stau nenumaratele marturii si poze.






Eu am vrut neaparat ca prima mea pereche de lentile sa fie in nuanta blends aqua. Nu puteam sa aleg o nuanta de albastru mai potrivita pentru nuanta naturala a ochilor mei. Sunt uimita de cat de simplu si rapid se fixeaza lentila de iris. Lentilele nu mi-au iritat ochii, nu ma deranjeaza la vedere, sunt usor de suportat, dupa 2 minute nu mai simti ca le porti. Si m-am socat cand m-am privit in oglinda...parca sunt alta persoana si seman foarte tare cu fratele meu.

Lentilele au nevoie de suport in care sa le pastrati plus aveti nevoie de o solutie speciala pentru intretinerea lor.







Multumesc Lentile-contact.net pentru aceasta minunata pereche de lentile.



Voi ati incercat lentile de pe Lentile-contact.net?

Va pup




Alexandrina


8 comentarii:

  1. frumos.iti sta minunat felicitari,multumim.pupici o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta bine cu lentile...dar parca tot mai mult imi place cu ochii tai naturali :) una din fetele mele are ochi verzi-caprui
    multumim si pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Imi place culoarea mea naturala foarte mult.Ma distrez cand imi pun lentilele...se sperie sotul meu de mine...imi zice ca arat ca un vampir.

      Ștergere
  3. si eu te prefer cu nuanta ta naturala :).

    si eu am ochii verzi-caprui si nu mi-am dorit niciodata sa-i am albastrii, mai mult mi-am dorit sa-i am caprui :)), stiu ca fac parte dintre specimele rare :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti specimen rar:)) Imi place culoarea mea naturala.Eram curioasa sa vad cum as arata cu ochi albastri.

      Ștergere
  4. uaou ce privire, eu am ochi albastri insa inchis..culoarea ta naturala este si ea frumoasa deoarece este deschisa si calda. te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...