19 iulie 2013

Imi vopsesc singura parul cu Garnier Color Naturals


Acum 2 saptamani mi-am vopsit singura parul pentru a doua oara in viata mea. Trebuie sa va spun ca nu ma asteptam sa-mi intru asa repede in mana incat sa-mi vopsesc parul perfect. Am folosit vopseaua de par Garnier Color Naturals cu 3 uleiuri esentiale nuanta 7 blond. Culoarea mea naturala a parului (saten inchis) este o idee mai inchisa decat aceasta nuanta de vopsea. Am descoperit aceasta vopsea acum 3 luni. Mi-a placut poza de pe cutie a modelului. Ma intrebam daca imi va iesi culoarea exact ca si pe cutie si surpriza...asa a iesit. Nu mai fac experimente, raman la aceasta vopsea.

Ce imi place la aceasta vopsea:
- nu imi irita scalpul,
- se intinde usor si nu se intareste pe firul de par,
- nu miroase a amoniac,
- are un tub aplicator, foarte usor de folosit
- are pret bun, 13 lei
- imi ajunge un tub desi am parul des si o lungime peste medie.

Cum mi-am vopsit parul:
- Am inceput cu partea din fata, mi-am luat o sectiune mare de par pana in varful capului (gen creasta) si apoi am separat-o in sectiuni mai mici pe orizontala pe care le-am prins cu agrafe.
- Mi-am luat fiecare sectiune mica de par si am aplicat pe radacina, cu o pensula speciala, vopseaua in strat subtire uniform. 
- Dupa ce am terminat cu sectiunea din mijlocul capului am trecut la partile laterale ale capului si partea de la ceafa folosind aceeasi metoda.
- Dupa ce am terminat cu radacinile am aplicat vopsea pe toata lungimea sectiunilor de par dupa care mi-am pieptanat parul cu un pieptan cu dintii rari. 
- Mi-am prins parul in coc si am plicat o folie de alunimiu pe tot scalpul. De ce imi pun folie de aluminiu? Nu-mi place sa stau cu vopseaua de par 30 de minute pe par, iar cu folia de aluminiu injumatatesc timpul la 10-15 minute. Nu stiu daca e bine sau nu sa folosesc folie, dar pe mine ma ajuta.
Iata rezultatul:





Voi cum va vopsiti sau mai bine spus unde va vopsiti?

Va pup,
Alexandrina

Nota: Acest articol nu este sponsorizat.

3 comentarii:

  1. ti-a iesit super,apelez la prietene sau singura in oglinda :D
    Eu tot vopsea Garnier folosesc doar ca nuanta Rubin Intens,eu fiind bruneta imi iasa o culoare ca visina coapta/putreda,ma impac foarte bine cu ea...am incercat si alte marci dar sincer m-au dezamagit sau poate nu mi-au priit mie :D
    PUPICI :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu apelez la sora mea deoarece nu am curaj sa ma vopsesc singura
    felicitari pt ca ti-a iesit super bine

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place nuanta, te prinde bine :) .de 2 ani nu mi-am mai vopsit parul dar cand se intampla ma vopsesc singura;nu am preferinta la ce vopsea folosesc iar ca nuanta aproape mereu ma fac mahon violet

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...