15 iulie 2013

Review KkCenterhk N.NAIL Blue Little Circle Hidden Nail Foil Transfer

Hello girls,
Buna fetelor,


I've recently discover nail foil transfer.I have to admit that until I use KkCenterhk's product I have never used anything like this. It seemed difficult to use but I was wrong. They are very easy to use and at the same time it is fun. Further down the page you will see in the pictures how I've applied myself and the result. 
I have chosen the Blue Little Hidden nail foil Tranfer.
Colour: blue
Lenght: 150 cm/1500 mm/ 59 "
Widht: 4 cm/ 40 mm/ 1.5 "
Price foil: 7.65 $
Price foil + glue : 12 $
Am descoperit de curand benzile de tranfer pentru decorarea unghiilor.Trebuie sa recunosc ca pana sa folosesc benzile Kk Center nu am folosit niciodata asa ceva. Mi se parea dificil de folosit, dar m-am inselat. Sunt foarte usor de folosit si in acelasi timp e si distractiv.
Mai jos pe pagina veti vedea in imagini modul cum le-am aplicat eu si rezultatul.
Eu mi-am ales banda N.Nail Blue Little Circle.
Culoare: albastru
Lungime: 150 cm
Latime: 4 cm
Pret banda: 7.65 $
Pret banda + lipici: 12 $




Here you have a youtube video tutorial on how to use nail foil transfer of KkCenterhk product.
Aici aveti un tutorial video pe canalul de youtube a Kk Center despre cum sa aplicati corect banda de tranfer.



Do not forget that you have a discount coupon of 10% on all products until 31.01.2014. The coupon cod is "Tweetsome".
Nu uitati ca aveti o reducere de 10 % la produsele Kk Center pana la 31.01.2014. Codul cuponului este "Tweetsome".


Good luck! Kisses, 



Mult succes!
Va pup,

Alexandrina

4 comentarii:

  1. Nu am folosit inca benzi de transfer pentru decorarea unghiilor dar pare interesant.Multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu am folosit asa ceva dar merita incercat.unghiutele tale au iesit super ,cu siguranta voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit niciodata aceste benzi ,pe unghiutele tale arata minunat :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...