14 ianuarie 2013

Review pasta naturala de dinti Gennadent Forte



Probabil, ca si mine, cautati produse cat mai naturale pentru igiena orala. Eu am descoperit sau mai bine zis mi-a fost recomandata o pasta de dinti naturala 100%. Stiu ca exista multe produse care sunt declarate 100% naturale si de fapt nu sunt asa. Aceasta pasta de dinti este ceea ce promite. Un medic homeopat mi-a recomandat aceasta pasta de dinti intrucat a trebuit sa urmez un tratament homeopat si se pare ca pasta de dinti obisnuita interactioneaza cu tratamentele homeopate.






Poate ati citit si voi despre controversatul fluor ce face parte din compozitia pastei de dinti obisnuite. Eu tind sa cred ce se spune despre fluor. Oasele noastre contin fluor, la fel ca si dintii nostri. Nu consider ca fiind necesara o suplimentare a fluorului, mai ales ca atunci cand se acumuleaza in cantitati mari in organism poate sa provoace cancer osos (asa am citit).

Aceasta pasta de dinti GennaDent o gasiti la farmaciile naturiste.



Ce imi place?

  • Producatorul acestui produs promite ca este atat de natural incat se poate inghiti.
  • Nu contine fluor, parabeni sau spumanti.
  • Nu are gust ciudat.
  • Curata impecabil.
  • Poate sa fie folosita si de catre copii.



Ce nu-mi place?

Are doar 50 de ml.



Ingrediente:

-         argila activa

-         plante



Descriere:

-         are culoare maro (nu foarte atractiv, dar avand in vedere ca are argila e de inteles culoarea)

-         are consistenta nisipos-cremoasa

-         gust usor mentolat aproape insesizabil





Eu folosesc aceasta pasta de dinti de mai bine de 2 luni si sunt foarte multumita.

V-o recomand cu drag.



Va pup

Alexandrina




14 comentarii:

  1. O sa o caut si eu sa o incerc. Asa sunt eu cu pasta de la Himalaya, tot culoare maronie are, naturala etc doar ca mai contine si fluor natural (ceea ce nu stiu daca e bine sau nu). Chiar vreau sa o incerc si pe aceasta. Multzu de review! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumim de recomandare si cu siguranta o sa o caut si eu ,sa o folosesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. unde se gaseste? la ce pret?
    o gasesc in magazinele naturite?
    ma tenteaza, te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cumparat-o de la o farmacie naturista din orasul meu la pretul de 9 lei.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am avut-o si mi-a placut mult, imi placea ca nu lasa acel gust tipic de "pasta de dinti". Dar din cate tin minte se consuma mult mai repede ca o pasta de dinti normala si de aceea am renuntat s-o mai iau :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sa incerc si eu aceasta pasta de dinti. M-ai facut tare curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am folosit-o azi pt prima oara.Curatirea a fost impecabila, numai ca mentolul acela insesizabil de la inceput mi-a "paralizat" varful limbii aproape 2 ore.Sper doar ca e o chestiune de obisnuinta, ca de altfel si culoarea.Orice, dar eu la pastele cu fluor nu ma mai intorc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o chestie de obisnuinta.Nu vei mai simti acel gust dupa cateva utilizari.Nici eu nu ma mai intorc la pastele de dinti cu fluor.

      Ștergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...